Ridläger slut :((

Hej alla läsare !!
nu så har ridlägret slutat och jag är både sur och ledsen för det :(
men det kommer ju nya men jag ville beräta lite om mitt ridläger !!
Häst:den häst jag hade hete carnieval men han blev halt så jag fick en annan häst som heter (Spikkel)
och hanär nu min allra favorit i stallet och hjag hoppas på att få rida henne många gåger om.
Och sedan så vi var och badade en dag sen så tävlade  vi en dag och vi fick jätte god lunch :)
Fredag:pankakor
Lördag:tacos
Söndag:hamburgare
jaa sen fick vi göra mycket mera en så vi ryktade,mokade,tog ut hästar i hagarna,borsta stall gången m.m.m
och sen så var det upvisning på dagen sista dan och jag valde dressyr och lite hoppning och dom andra valde hoppning och sen så fikade vi så tog allting bara slut :((
så när vi kom, hem var jag jätte ledsen så jag hoppade in i duschen och sen så somnde jag så var det bättre nästa dag  men kolla in min ridskolans hemsida balingeryttarforening.se
10000 kramar från mig !!
 
jag och spikkan <3
 
men jag fick ingen bild på carnieval men jag läger upp bara bilderpå mig och spikkel sedan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback